2017 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн дүн шинжилгээ: Хямралын менежмент ба сэтгэл хөдлөлийн улс төр

Authors

  • Ц.Мөнхцэцэг Доктор, дэд профессор, Улс төрийн коммуникацийн хүрээлэнгийн гүйцэтгэх захирал

Keywords:

Presidential election, political communication during crisis, emotional politics, digital populism, effect of social network on election campaign

Abstract

This article examines how the 2017 presidential election of Mongolia was held, election campaigns of candidates, and key factors that influenced the election results. In doing so, detailed analyses were done based on the public opinion surveys, media monitoring researches, independent researchers’ observation and field study findings.

Өгүүллийн товч утга: Энэхүү өгүүлэлд 2017 оны 6 сард явагдсан Монгол улсын ерөнхийлөгчийн долоо дахь удаагийн сонгуулийн үйл явцад нөлөөлсөн хүчин зүйлс, нэр дэвшигчдийн сурталчилгаа, имиж, сонгогчдын зан үйл, сурталчилгааны гол сувгуудыг авч үзсэн болно. Сонгуулийн үйл явцад анализ хийхдээ олон нийтийн санаа бодлын судалгааны дүнгүүд, хэвлэл мэдээллийн мониторингийн судалгаа, хараат бус судлаачдын ажиглалт, хээрийн судалгааны дүнд үндэслэв.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-04-07

How to Cite

Ц.Мөнхцэцэг. (2023). 2017 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн дүн шинжилгээ: Хямралын менежмент ба сэтгэл хөдлөлийн улс төр. Politology, 15(476), 46–56. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/ps/article/view/3700