УЛС ТӨРИЙН МАРКЕТИНГИЙН ЗАРИМ АСУУДЛУУД

Authors

  • Д.ОЮУНЧИМЭГ МУИС-ийн Улс төр судлалын тэнхмийн ахлах багш

Abstract

Нийгмийн улс төрийн салбарт ардчилсан өөрчлөлт шинэчлэл хийгдэж чадаж байна уу гэдэгт жирийн иргэдээс эхлээд улс төрчид, улс төр судлаачид хүртэлхи бүхий л хүмүүсийн нэг хэсэг нь “хангалтгүй” гэсэн үнэлгээ өгч байхад нөгөө хэсэг нь “хангалттай” гэсэн үнэлгээг өгдөг. Бодит байдал дээр улс төрийн амьдралд олон намын тогтолцоо, засаглал хуваах зарчим хэрэгжиж, ардчилсан сонгууль явагдаж байгаа ч улс төрийн амьдралын салаа мөчир бүрт ардчилал бүрэн утгаараа хэрэгжиж хараахан чадаагүй, “сонгуулийн ардчилал”-ын хэлбэрээс хэтрэхгүй байна гэдгийг зарим судлаачид хүлээн зөвшөөрдөг. Хэрэг дээрээ улс төрийн амьдралын салаа мөчир бүрт маркетинг цогц утгаараа хэрэгжиж байна уу, үгүй юу гэдэг тэнд ардчилал биелэлээ олж буй эсэхийн үндсэн шалгуур юм.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-03-13

How to Cite

Д.ОЮУНЧИМЭГ. (2023). УЛС ТӨРИЙН МАРКЕТИНГИЙН ЗАРИМ АСУУДЛУУД. Politology, 10(388), 99–113. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/ps/article/view/3335