Сургалтын зохион байгуулалтийн онцлог хичээлийн үр дүнд нөлөөлөх нь

Authors

  • Номиндарь Д ШУТИC, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль
  • Энхбаатар Б ӨЗБЛА Сургууль
  • Цэндмаа Г Дарханы Технологийн Сургууль

DOI:

https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.227

Keywords:

Сургалтын технологи, CLO, Үйлийн судалгаа, PLO

Abstract

Их дээд сургуульд суралцагчдын сурлагын чанар болоод бие хүний төлөвшил нь ирээдүйн мэргэжилтнүүдийн чадварт зохих нөлөөтэй. Мөн төгсөгчдийн ажил эрхлэлт нь дээд боловсролын чанар нийгмийн шаардлагыг хангаж байгаа эсэхийг тодорхойлох гол хүчин зүйл юм. Насан туршийн боловсрол нь сурах арга барилд хэр амжилттай суралцсанаас хамаарна. Иймээс их дээд сургуулийн багш бол оюутны бие даан суралцах үйл ажиллагааг дэмжих үүрэгтэй. Учир нь сэтгэл зүйн хувьд оюутан нь ерөнхий боловсролын сургуулийн сурагчдаас ялгаатай. Их, дээд сургуулийн сургалт нь мэргэжил эзэмшихэд багш бус, харин оюутан өөрөө шийдвэрлэх үүрэг гүйцэтгэхээр зохион байгуулагдсан байдаг. Эдгээр онцлогийг харгалзан их сургуулийн багш лекц, семинар, лабораторийн хичээлд оюутныг хэрхэн татан оролцуулж идэвхжүүлж болохыг авч үзлээ. Мэргэшлийн индекс: 01.40.Fk

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2022-02-25

How to Cite

Д, Н., Б, Э., & Г, Ц. (2022). Сургалтын зохион байгуулалтийн онцлог хичээлийн үр дүнд нөлөөлөх нь. Scientific Transaction of the National University of Mongolia. Physics, 25(478), 166–173. https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.227

Issue

Section

Research article