FIVE YEARS OF INTERNATIONAL COURSES TEACHING UNDERGRADUATE UNIVERSITY OF QUEENSLAND JOURNALISM STUDENTS FOREIGN CORRESPONDENCE: WHAT HAVE WE LEARNT?

Authors

  • Bruce Woolley

Keywords:

work integrated learning, field reporting, foreign intercultural, correspondents, communications, inter national reporting, ABC, BBC, CBC,, New Colombo Plan, NCP, The University of Queensland

Abstract

Австралийн Квийнсландын Их Сургууль нь
2012 оноос хойш “Field Study - Journalism &
Communication
(JOUR3122)”хичээлээр
оюутнуудаа долоон удаа гадаадад
(Энэтхэг, Индонез, Вьетнам улсуудад)
сургажээ. Гадаадын улс орноос мэдээ,
сурвалжлага бэлдэх тэдгээр хичээлүүдэд
хамрагдсан 100 гаруй оюутан “олон улсын
сэтгүүл зүй хичээлийг судалсан шилдэг
туршлага” хэмээн санал бодлоо
хуваалцжээ.Тэд өөр улсад ажиллах,
аялангаа хичээлийн тодорхой даалгаврыг
биелүүлснээр өөртөө итгэлтэй байх,
сурвалжлага хийх болон техник эзэмших
ур чадвар мөн соёл, харилцааны ур
чадварт суралцсан гэж үзжээ. Энэхүү
өгүүлэлд эдгээр хичээлтэй холбогдуулан 2
асуултад
хариулахыг
эрмэлзэв.
Нэгдүгээрт, олон улсын сэтгүүл зүй
хичээлийг дадлагад суурилсан сургалтаар
заах нь хэр үр дүнтэй вэ?, хоёрдугаарт,
бакалаврын түвшний оюутнууд богино
хугацаанд үнэхээр олон улсын сурвалж
лагч шиг ажиллахыг сурч чадах уу эсвэл
олон улсын сурвалжлагч нь олон жил
ажиллаж, туршлага хуримтлуулж байж л
хийж болдог ажил уу?. Гадаадад зорчих
сургалтыг Австралийн Засгийн газрын
Боловсролын болон Гадаад харилцаа,
Худалдааны Яамнаас санхүүжүүлсэн.

Downloads

Published

2024-04-23