Физикийн загвар лаборатори бүтээхэд тулгуур хуулийн түгээмэл чанарыг хэрэглэхүй

Authors

  • П.Энхцэцэг ХААИС, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль, Физик Математикийн тэнхим
  • О.Лхагва МУИС, Шинжлэх Ухааны Сургууль, Физикийн тэнхим
  • Т.Уламбаяр МУБИС, Математик Байгалийн Ухааны Сургууль https://orcid.org/0009-0000-0310-0910

DOI:

https://doi.org/10.22353/physics.v36i605.9323

Abstract

Орчлонгийн хувьслын ноён оргилд бүтээлч сэтгэхүйтэй хүмэн цэгцэрчээ.  Харамсалтай  өнөөгийн сургалт энэхүү бүтээлч сэтгэхүйг хөгжүүлэх эрхэм зорилтоос хөндийрчээ. Шим шүүсгүй хуурай мэдээлэл сонсгож, “хөлдүү” томъёо тулган нүдлүүлж байгаа нь нийгэм хийгээд шинжлэх ухаан технологийн дэвшил дэх хүмүүний хам сэтгэлгээний шаардлагаас  хол хоцроод байна. Энэ ажилд загвар лаборатори бүтээхэд классик физикийн тулгуур хуулиудын түгээмэл чанарт суурилсан математик  загвар, тооцооллын аргыг хэрхэн хэрэглэснийг харуулав

[English]

Innovative thinking is understood as a driving force for changing the universe. Instead of developing the creative potential of students, our education system implements the method of filling their memory with dry and tedious information. Now the idea is spreading extensively into various scientific fields for example in the matter structure, cell biology. It is shown ways how to be calculated simulation experiment data through applying universalities of fundamental laws of classical physics.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Ландау Лифшиц “Механик”

О.Лхагва .. нар Физикийн 3D загвар лаборатори, 2017

Lhagva et al, Modeling Laboratory for Physics and Distance Learning, Proc. Int. Confer. Future of Open and Distance Learning in Mongolia, 2-4, Nov, 2005

Lhagva et al. Virtual Laboratory and Physics Training, Proc. International Conference on e-Learning for National Development. 2006

Downloads

Published

2024-11-21

How to Cite

Purevdagva, E., Oidov, L., & Turtogtokh, U. (2024). Физикийн загвар лаборатори бүтээхэд тулгуур хуулийн түгээмэл чанарыг хэрэглэхүй. Scientific Transaction of the National University of Mongolia. Physics, 36(605), 23–27. https://doi.org/10.22353/physics.v36i605.9323