Монгол хэлийг сурах арга барил, итгэл үнэмшил, хандлага

Main Article Content

Ц.Онон
Б.Аззаяа

Abstract

Гадаад хэл сурч буй суралцагч нь хэл сурахдаа өөрийн үзэл бодол, өөрөөр хэлбэл итгэл үнэмшилдээ тулгуурладаг. Өөрийн суралцах хэв маягийн талаар үргэлж ухамсартай ханддаггүй ч багш юуг заах бол гэдэг тал дээр анхааралтай ханддаг байна. Аливаа гадаад хэлийг заах, сургахад тухайн суралцагч ямар зорилго, үзэл бодол, итгэл үнэмшилтэй байгаа нь нэн тэргүүнд тавигдах асуудал бөгөөд дийлэнх судалгаанд энэхүү асуудлын хариулт нь BALLI (Beliefs about Language Learning Inventory) судалгаа болдог юм

Article Details

How to Cite
Ц.Онон, & Б.Аззаяа. (2015). Монгол хэлийг сурах арга барил, итгэл үнэмшил, хандлага. Acta Mongolica, 16(426), 53–61. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/actamongolica/article/view/5701
Section
Articles

References

Бат-Ирээдүй Ж. “Гадаад хүнд монгол хэлний үгийн сан, утгын хичээл заах аргын асуудалд”, МХСС, МС, 2007, №27(285), 154-159.

Мөнх-Амгалан Ю. “Монгол хүний дохионы хэлийг ангилах тухай асуудалд”, ОИС-ийн ЭШБ №2, 49-64

Horwitz, K. E. (1985). “Using student beliefs about language learning and teaching in the foreign language methods course.” Foreign Language Annals, 18, (4), 333-340.

Horwitz, K. E. (1997). Surveying student beliefs about language learning. In Зураг 7 Ц.Онон, Б.Аззаяа

A. Wenden & J. Rubin (Eds.), Learner strategies in language learning (pp. 119-129). Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.

Kern, G. R. (1995). “Students’ and teachers’ beliefs about language learning.” Language Annals, 28, (1), 71-92.

Lightbown, M. P. and Spada, N. (1999). How languages are learned (p59). Revised Ed. Oxford University Press. Oxford.

Mori, Y. (1999) “Epistemological beliefs and language learning beliefs: what do language learners believe about their learning?” Language Learning 49, (3), 377-415.

Oxford, L. R. (2001). Language learning styles and strategies. In M.Celcemurcia (Ed.), Teaching English as a second or foreign language (pp. 359-366). Heinle & Heinle.

The Cambridge Dictionary of philosophy. Cambridge university press,1999.p 56-57