«ХӨӨРХИЙ ЗАЙЛУУЛ, ИЖИЙ МИНЬ ...» ГЭДГЭЭС ҮҮТГЭЖ ... (Yr хэллэгийн амь амьдрал. соёл хэрэглээ) Б.Пүрэв-Очир
Main Article Content
Abstract
"Хөөрхий", "Хөөрхийс", "Хөөрхий зайлуул", "Зайлуул даа, хөөрхий", ""Эвий хөөрхий", "Хөөрхий еэ", Хөөрхий чааваас". “зайлуул, г.з монгол хүмүүний өр нимгэн сэтгэлийн угаас гардаг, хүмүүн хоорондын ойрын ба холын харилцааны зөрлөг дээрх үнэлэмж, сэтгэлийн өнгө аясыг илэрхийлдэг цөөнгүй үгсийг өвгөд дээдсийнхээ амнаас унахыг сонсож явжээ.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
References
Бат-Ирээдүй, Ж.ч «Монгол хэлний ерөөл бэлгэ. хараал зүхэл үгийн сан». «Зөв зам»
books. Мон-Эдюкшн Пресс Паблишинг; Уб.. 2009 он.
Бямбасан, П.. «Монгол хэлний сул үгийн хүүдийг шинжлэх нь» МУИС-ийн Монгол
хэл-Соёлын сургуулийн «Монгол судлал» ЭШБ.. Уб.. 2007 он.
Дамдинсүрэн. Ц.. Бүрэн зохиол. Тэргүүн боть. Удиртгал. тайлбар сэлт үйлдэж хэвлэлд
бэлтгэсэн Д.Цэдэв. Уб.. 1998 он.
Мөнх-Амгалан, К) «Орчин цагийн монгол хэлний баймжийн ай.», МУИС, Монгол
судлалын дээд сургууль нэмэн засварласан-хөёр дахь хэвлэл< Уб,. 1998 он..........................
Орчин цагийн монгол хэлний үг зүйн байгуулалт '. ШУА. Хэл зохиолын хүрззлзн. хамтын бүтээл. Тзргүүн дэвтэр. Нэр үгсийн аймаг, Уб.. 1987.
Пүрэв-Очир. Б. «Үг өгүүлбэрийн амьдрал араншин, эрчим энерги, соёл хэрэглээ». 7-р дэвтэр. У6. 2009 он.
Пүрэв-Очир, Б.. «Үг өгүүлбэрийн амь амьдрал. эрчим долгион. соёл хэрэглээ», 8-р дэвтэр, Уб.. 2011 он.
Пүрэв-Очир, Б., «Цэндийн Дамдинсүрэн болон түүний ...», 9-р дэвтэр. Уб., 2012 он.
Цэнджав. До.. «Он цагийн шашдир», Уб.. 2010 он