Нягтлан бодогч мэргэжилтэн бэлтгэх сургалтын хөтөлбөрийн асуудал

Authors

  • Дондог Л

Keywords:

сургалтын хөтөлбөр, боловсролын олон улсын стандарт, нягтлан бодогч мэргэжилтний техник чадамж, мэргэжлийн ур чадвар, мэргэжлийн үнэ цэнэ, ёс зүй, хандлага

Abstract

Монгол Улсад нягтлан бодогч мэргэжилтэн бэлтгэдэг 41 их сургууль байгаагаас хамгийн идэвхитэй үйл ажиллагаа явуулж байгаа 10 сургуулийг сонгон авч, сургалтын хөтөлбөр боловсруулсан байдалд судалгаа хийхэд нийтлэг хэд хэдэн дутагдлууд
байна. Эдгээр дутагдлуудыг арилгахын тулд Боловсролын олон улсын стандартыг нэн даруй нэвтрүүлэх шаардлагатай бөгөөд үүний тулд их сургууль, боловсролын асуудлыг удирдах төрийн болон төрийн бус байгууллагуудын хамтын ажиллагаа чухал гэж үзсэн.

Downloads

Published

2021-06-30